Michael Moore: 12 éve támogatom katonáinkat

Michael Moore zseniális facebook posztjában rántja le a leplet a jobboldali hazugságokról Mielőtt kiposztolnám sokkal általánosabb gondolataimat ma vagy holnap arról a múlt heti hűhóról, amely egy szívből jövő kommentemre történt reagálással kapcsolatos, amely a nagybácsimról szólt, akit a második világháborúban egy mesterlövész ölt meg – és hogy mennyire úgy neveltek, hogy bármilyen mesterlövészt megvessek – szeretném ezt az írást egy őrült mantrának szentelni, mivel a jobboldal a tweetemet úgy forgatta ki, hogy „Michael Moore gyűlöli a katonáinkat. Nos, ki is tudná jobban is gyűlölni a katonáinkat azoknál, akik azt támogatják, hogy elsősorban küldjük el őket az értelmetlen iraki háborúba? És közülük 4482-en értelmetlenül, szükségtelenül és sajnálatosan halottak. Ha támogattad az inváziót, ha George W. Bush-ra szavaztál, valamint a republikánusokra és demokratákra, akik támogatták ezt a háborút, akkor te vagy az, akinek magyarázkodni kellene. Nem nekem. Neked. Mert csak ezeknek a bátor férfiaknak és nőknek a gyűlölői küldenék őket felelőtlenül egy ilyen rossz útra valamiért, aminek abszolút semmi köze nincs az Amerikai Egyesült Államok védelméhez. Semmi. Semmi köze 9/11-hez. Semmi. Tény, hogy MI, az USA voltunk azok, akik fegyverekkel támogattuk Szaddamot a 80-as években, amelyeket a kurdok ellen használt fel. Azt akartuk, hogy használja őket az irániak ellen, de ha egy őrült fazon kezébe fegyvereket adsz, akkor valami őrültség is fog történni. Kérdezzék erről Oszama Bin Ladent – mit tett azzal az őrült kiképzéssel, őrült pénzzel és őrült fegyverekkel, amelyeket MI adtunk neki. Ó, várjatok! Nem tudjátok megkérdezni. Mivel az új elnök kivonta a forgalomból. Nem volt szükség 150,000 katona inváziójára. Csak 12 haditengerészeti Seal katonára, valamint két és fél helikopterre. Itt az igazság, amelyet nem tudnak és nem is fognak bejelenteni: ÉN VAGYOK az, aki támogatta a csapatainkat – sokkal inkább, mint a Fox News uszítói. Hogy bebizonyítsam, (és tudom, hogy ez valamit összetör majd bennetek), itt egy részleges lista azokról a dolgokról, amelyeket teszek és tettem azokért a férfiakért és nőkért, akik szolgálnak – és garantálom, hogy ezekről, amiket a valódi énem tesz, soha nem is hallhattál, mivel – őszintén – összekuszálná a kis fikcionális „Michael Moore” sztorijukat, amelyet a gyűlöleted és a szórakoztatásod szolgálatára alkottak meg (kérlek, ne habozz kivágni, beilleszteni és elküldeni ezt a konzervatív sógoraidnak): ** Agresszív pozitív diszkriminációs politikát folytatok, hogy a filmprodukciós társaságom, a michigani mozijaim és a filmfesztiválom iraki és afganisztáni veteránokat alkalmazzon. Más üzleti társaságokat is arra kérek a városomban (és országosan is), hogy csatlakozzanak ebben hozzám. http://ift.tt/1yRfkg7 . Egy veterán vágta a „Fahrenheit 9/11 és a Sicko című filmjeimet, és egy veterán (aki Irakban ÉS Afganisztánban egyaránt szolgált) a mozigépész a michigani fő mozimban (hogy egy párat megnevezzek). ** Kértem embereket, hogy posztoljanak egy általam alkotott matricát: „Ott vásárolok, ahol veteránok dolgoznak.” Itt a politikám és a poszterem: http://ift.tt/18iGWWc (Valaki el tudná küldeni a Fox News-nál a te pozitív diszkriminációs akcióprogramodat, hogy iraki és afganisztáni veteránokat alkalmazzanak?) ** Mióta Michigan északi részén filmszínházakat nyitottam, ez volt a belépő politikám: „MINDEN aktív szolgálatban lévő katona és családja az év 365 napján INGYEN látogathatja bármely mozimat.” ** Lehetővé tettem a helyi veteránokat támogató csoportok számára, hogy a filmszínházaimat a poszt-traumás stresszben (PTSD) szenvedők gyűléseire használják, én negyedévenként tartok PTSD üléseket, és tartottam egy konferenciát is, hogy egy munkahelyi mozgalmat indítsunk veteránok számára a városunkban. ** Több tízezer dollárt ajánlottam fel a weboldalamon keresztül csoportoknak, amelyek segítik a veteránokat és a sérült harcosokat. http://ift.tt/1yXxHEX ** A háború korai éveiben minden könyvemet és DVD-met költségmentesen tettem hozzáférhetővé minden szolgálatban lévő számára a BooksForSoldiers.com-on keresztül. ** Jótékonysági rendezvényt szerveztem a katonák családjai számára a House of Blues-ban, amely az ígéreteik szerint országos figyelmet kapott (az AP nyers klipjei itt láthatóak: http://ift.tt/1yRfiVj) ** NEM üzletelek olyan terjesztőkkel, akik nem követik a veteránokat alkalmazó politikát. ** Hangot adtam azoknak a katonáknak, akiket nem hallgattak meg egy a frontvonalból írt leveleiket közlő könyv publikálásával: „Will They Every Trust Us Again?” (NY Times bestseller 4 hétig) ** Rendszeresen posztolok blogokat a katonáktól: http://ift.tt/1yRfkwp, valamint a mozijaimban bemutattam és támogattam számos filmet arról, min is mentek át az elmúlt 12 évben. ** Veteránokkal, katonákkal és családjaikkal egy 60 várost érintő turnén vettem részt, így a problémáikat bárki meghallgathatta: http://ift.tt/1yXxK3p ** Segítettem az Iraki Veteránok a Háború Ellen szervezetet a „Felépülés Hadművelettel”. ** A Fahrenheit 9/11, az én filmem áll az első helyen az eladások / kölcsönzések listáján a katonai bázisokon. ** A könyveim voltak az első helyen a csapatok által igényelt könyvek közül a nonprofit BooksForSoldiers.com-on. **A Bradley Manning Közlegényt Támogató Hálózat Tanácsadó Testületében ülök. **Az Irónia Intézettől: Haditengerészeti Seal-eket és volt különleges egység tagokat alkalmazok, amikor biztonsági embereket keresek, mint ezen a héten, amikor ezeknek a Seal-eknek az úgy nevezett támogatói bántani akartak. ** Mikor édesapám idén elhunyt, virágok helyett azt kértem, hogy adományokat adjanak édesapám nevében a Veteránok a Békéért csoportnak. Elég pénz gyűlte ahhoz, hogy a Vietnámi Veteránok egyesülete egy olyan vietnámi család számára építhetett otthont, amely még mindig szenved az Agent Orange hatásaitól. Ezt édesapám nevében avatták fel. ** Az „American Sniper” jelenleg is fut a mozijaimban, amelyeket segítettem helyreállítani, és amelyeket irányítok és segítek futtatni Mainstee-ben, Michiganben. Nem azért mert szeretem, hanem mert – a másik oldallal ellentétben – nem vagyok cenzor. Bízom az okos emberekben és a jószívű emberek tudni fogják, mit kell tenniük. Nem vitatkozhatsz arról, mit is akar Clint Eastwood, amíg nem láttad, mit is akar. És attól függetlenül, hogy a politikai palettán hol is állsz, látni fogod, hogy Clint filmjének minden karaktere holtan vagy tartósan sérülve jön ki az egészből. Ez nem egy John Wayne zabpehely rágcsa. Eastwood megteremtette minden idők legnagyobb westernjét – a „Nincs bocsánatot” – de most elég szomorú látni, hogy üres székeknek beszél a színpadon, vagy hogy csinál egy iraki mozit, amelyről a Rolling Stone magazin e héten azt írta, hogy „túl hülye, hogy a kritikával törődjünk.” Végezetül, amire a legbüszkébb vagyok, amit eddig tettem a csapatainkért, hogy veszélynek tettem ki magam 12 évvel ezelőtt, amikor Bush és a háború vezető ellenfele lettem. Több életet próbáltam megmenteni, mint ahányat egy mesterlövész valaha is remélhet – megakadályozva, hogy elsősorban háborúba menjünk. Nos, ez nem sikerült. De mindent megtettem, ami emberileg lehetséges, hogy megtegyek mindent azokért a csapatokért, akik hazatérnek – akik vannak olyan szerencsések, hogy hazatérjenek. Szóval, Fox News és a többi lusta média – álljatok le vele, hogy szarságokat beszéltek rólam. Nevetségesek vagytok. Ha vitatkozni akartok velem a PROBLÉMÁKRÓL és a POLITIKÁRÓL, akkor gyerünk. Ha vitatkozni akartok egy filmről, amely újraírja a történelmet, akkor gyerünk. De ha hazugságok mögé bújtok, és azokat arra próbáljátok használni, hogy manipuláljátok a közvéleményt, akkor mind féltek. Féltek tőlem, a fegyvertelen amerikaiaktól, és az igazságról, amelyet jóbarátomként hordok magamnál. Csak a gyáváknak kell hazudniuk. Legyetek bátrak. Közvetítsétek az igazságot. Jól fog esni. forrás: Michael Moore facebook oldala



Forrás vagy tovább a teljes cikkre ...

Megjegyzések