Titkolt Hírek - April 20, 2015 at 06:43PM


Vándor Lélek olvasónktól egy igen értékes és sokak számára lehetnek tanulságos, hasznos, pozitív gondolatok: Ez a "Ne használd" egy nagyon jó dolog. így van ez mindennel, még a gondolatokkal is. Ha valamire sokat gondolsz annak energiát adsz, ha másra nem akkor az nem kap energiát. Teszem azt, ha idegeskedsz valami rossz dolgon hogy az nehogy megtörténjen veled, akkor biztos hogy meg fog történni. minél több energiát adsz neki annál biztosabb hogy megjelenik. De ha azt mondod, nem érdekel, had legyen, el fog kerülni, meg sem jelenik. Vagy ilyen például a harag, a mérgelődés. Ha haragszol valakire és nem bocsájtasz meg neki, akkor az benned marad és mérgelődsz rajta, de az csak a te energiádat fogja felemészteni és nem jut másra energiád. de ha elfelejted, és megbocsájtasz, rögtön jobban érzed magad, és adhatsz olyan dolgoknak energiát aminek sokkal több értelme van. Miért lenne másképp a pénzvilággal is. Most is az egyik hozzászóló elkezdte, mert hogy így meg úgy, és lehet hogy mégsem. Tudom, idiótán írtam le, de a lényeg az hogy eleve energiát ad a dolognak a félelmével, és azzal hogy nem meri elengedni, energiát ad neki, és ezért nem fog eltűnni. Az emberek legnagyobb problémája a változás útján, a félelem a változástól, és félelem mindentől. Ha nem lenne félelem, rájönnének milyen csodás ez a világ, és rájönnének hogy a gondolatainkkal képesek vagyunk nem csak irányítani az életünket, de akár meg is teremteni mind azt ami kellhet nekünk. ( Pénz, lakás, autó, család, jólét, szeretet,... ) bármi ami kellhet az életben. Mindennek csak a félelem szab határt. A pénzt azért találták ki hogy eszköz legyen az irányításhoz, és a félelemhez. "Jaj nincs pénzem!" akinek meg van, "Jaj nehogy elveszítsem!" Igaza van az egyik hozzászólónak. minden összefügg mert jól kitalálták, de igen is működik a dolog, hogy ha nem gondolok rá, nem használom eltűnik. Nézzük csak meg az ősi magyar rovásírásunkat. nem véletlen tüntették el, betiltották, így eltűnt (majdnem) A magyarok túl sokat tudnak a világ igazi működéséről, ez pedig nem jó a felsőbb hatalomnak. az élet túl egyszerű lenne ha tudnánk hogy, hogy kell tudatosan irányítani. Ezért kezdték el irtani a magyarságot már évszázadokkal ezelőtt, és folytatják most is szép lassan. De a magyart soha nem lehet eltüntetni. sokan nem látják még, de erősödik a tudat mely ébredezik. A teremtő tudat, mely képes hatalmas tetteket véghezvinni, és hatalmas energiákat mozgatni. röviden ennyit erről. És hogy honnan veszem ezeket? Egy olyan ember voltam aki nem hitt semmiben, és a rendszer része voltam. Minden napom azzal telt, hogy féltem és mérgelődtem, nem volt semmim csak adósságom. Találkoztam valakivel aki megmutatta milyen is a valódi élet és felébredtem. Elkezdtem használni az ősi tudást, és nem hittem a szememnek, és semminek. Olyan dolgok történtek velem ami gyökeresen megváltoztatta a gondolkodásom. Először csak kisebb dolgokat kértem, és megkaptam. Kezdtem hinni benne. Aztán próbálkoztam ingatlannal, és azt is megkaptam. Rájöttem nincs határ. De persze ezért a tudásért tenni is kell. Akit érdekel, annak keresni is kell. Keresni kell mi nem jó ebben a világban, mi nem idevaló. Akit érdekel az megtalálja. " a hasonló vonzza a hasonlót" További csodás szép napot kívánok mindenkinek! (Vándor Lélek) A kép forrása: Titkolt hírek képekben - hogy képbe legyél

Megjegyzések